onsdag 13 oktober 2010

Vinterkänning...

Höstmorgon

Så var det dags igen, hemma med sjukt barn! Nu har hostan och förkylningarna avlöst varandra några veckor, suck! Självklart är det ju också ett hösttecken. Det får bli ett tillägg på höst listan.
Hösten har just kommit på allvar men idag fick jag nästan lite vinter känningar! Då tänkte jag inte på kylan utan julskyltningen. Ikväll när jag gjorde veckan storhandling fick jag se att julsakerna börja komma fram på hyllorna. Redan nu tänkte jag. Men faktiskt så är det ju inte så lång tid kvar. Väldigt fint i allafall. Jag ser fram emot att få ställa fram lite ljusstakar och stjärnor. Men jag får vänta lite.....

1 kommentar:

  1. IKEA har haft sina saker framme någon vecka redan. Usch säger jag som är novemberbarn.

    SvaraRadera

Jag blir jätte glad att Du skriver en kommentar till inlägget. (Om du inte har ett google konto så kan du välja namn/webbadress och fylla i ditt namn istället.)