tisdag 26 oktober 2010

Vår "tillfälliga" hatthylla.

Hatthylla från Kallholmen

Vi har tittat efter hatthyllor en tid men inte hittat någon där utseende, funktion och pris har varit det vi tänkt oss. Vi kommer plocka det bästa från de bästa och göra en själva. (Vi tycker om stilen på den ni ser ovan, den kommer från Kallholmen) Just nu är det mycket som vill bli gjort så just hatthyllan lags lite på framtiden. Tills dess har vi ordnat en "tillfällig" hatthylla. ( vi får se hur länge den stannar?!?) Det fick bli ett snabbt och enkelt alternativ, ganska snyggt tycker jag också. En leksvik från Ikea.






Detta gulliga lilla hjärta hitttade vi i blomseraffären.

3 kommentarer:

  1. Va roligt, nu blev det tre kommentarer :) Hihi, jag tycker Leksvik hängaren är jättefin. Hittar ni inte nått att lägga hattarna på så kan ni ju skaffa en enkel vit hylla och sätta upp ovanför?! Det blir säker superfin det med!

    SvaraRadera
  2. Underbart hus ni har!!!

    Jag googlade på hatthylla och hamnade hos dig. Jag var lite nyfiken på vad som skrivs om hatthyllor eftersom jag precis har börjat sälja en som jag har designat.
    Kika gärna in på bloggen eller i webbutiken om du vill!

    Lycka till med alla projekt!

    Hälsningar
    Ann-Helen

    SvaraRadera

Jag blir jätte glad att Du skriver en kommentar till inlägget. (Om du inte har ett google konto så kan du välja namn/webbadress och fylla i ditt namn istället.)