söndag 31 oktober 2010

Vårt bästa rum- allrummet på öv.

Jag har sett andra blogginlägg med allrum som liknar vårt. Har då kommentaret och berättat HUR nöjda vi är med vårt men har nu insett att vårt inte gått att hitta på vår blogg. Så här följer vårt allrum på övervåningen, kanske inte så vi vill ha det i framtiden men så det är just nu:) Jag gillar detta rum bäst i hela huset. Köket är också en favotit men allrummet är något speciellt!


Vår sällskapsdel/ tv hörna. Men utsikt mot skogen på baksidan, en levande tavla med ständig variation.


Mot framsidan har vi vår lilla data hörna.

Där mitt underbara skrivbord står.....:)


Hoppa ni haft en trevlig helg! /Veronica






1 kommentar:

  1. Härligt du beskriver eran levande tavla. Jag trivs bra i köket o kommer nog trivas bra i allrummet på bottenvåningen där vi kommer ha en kamin över våningen känns fortfarande väldigt stor o ensam även fast vi inte gjort något mer än att isolera.

    SvaraRadera

Jag blir jätte glad att Du skriver en kommentar till inlägget. (Om du inte har ett google konto så kan du välja namn/webbadress och fylla i ditt namn istället.)