tisdag 8 februari 2011

Vilken överraskning!

Idag har jag än en gång varit på högskolan på handledarutbildning. Så jobbigt det är att sitta och lyssna när man är van att vara i rörelse hela dagen. När jag kom hem fick jag en trevlig överraskning






Fina tulpaner och....



underbara dessert skålar.


Kan ni tänka er skålarna fulla med egengjord vaniljglass, full av svarta

vaniljprickar och solvarma jordgubbar

eller chokladmousse med bär och grädde eller....

...... lista kan göras lång:-)



Vad har ni gjort denna tisdag?

2 kommentarer:

  1. Blir sugen på något gott bara jag tittar på skålarna. Snäll man du har!

    SvaraRadera
  2. Wow, det var inte dåligt, var det maken som varit framme? Fantastiska tulpaner och skålar.
    Vad är det för handledarutbildning du går? Låter intressant.
    Kram Jennie

    SvaraRadera

Jag blir jätte glad att Du skriver en kommentar till inlägget. (Om du inte har ett google konto så kan du välja namn/webbadress och fylla i ditt namn istället.)