söndag 27 februari 2011

Så glad jag blir.....

...i fredags fanns det något trevligt som väntade på mig. Nämligen en award från claras hem på byvägen. Så glad jag blev:-)






Denna trevliga awarden ska skickas vidare till 5 trevliga och inspirerande bloggar som har mindre än 100 följare


Jag skickar denna fina award vidare till:






Reglerna för awarden är sådana att du ska skicka awarden till 5 bloggar du gillar som har mindre än 100 följare.

Awarden går vidare genom att du lämnar meddelande på deras blogg att de är en av dina favoriter bloggar och blivit utvalda till Liebster Award.


Den som får awarden länkar till den som den fick den från och till de 5 som får den.

4 kommentarer:

  1. Meeen du är ju såååå härlig! Tusen tack söta du, blir alldels rörd♥
    Kramar till dej

    SvaraRadera
  2. Åh Tack till bloggvärldens gulligste! Om du visste vad glad jag blir! Jag är ju ganska ny på banan..lite drygt 1 månad har jag fipplat mig fram till en blogg med ringa 1000 besökare!Tjohoo säger jag. Kan man få ett bättre pris än det här? Nopp!Det kan man inte!!Sååå TACK snälla! Vad stolt jag blir! Stor fång Distance Hugs till dig! KRAM Helena

    SvaraRadera
  3. Tusen tack, det förgyllde min dag =)

    SvaraRadera

Jag blir jätte glad att Du skriver en kommentar till inlägget. (Om du inte har ett google konto så kan du välja namn/webbadress och fylla i ditt namn istället.)