söndag 20 februari 2011

En strålande morgon!



Idag vaknade vi till en strålande morgon. (Någon vaknade tyvärr innan solens ens börjat fundera på att stiga upp) Minus 19 grader hade vi i morse och sedan steg den strålande solen upp. Tänk vad lite ljus piggar upp.
M. gjorde oss uppmärksamma på att "det flyger saker i luften", DAMM! Otroligt vad det syns i solskenet.
Efter trevlig korvgrillning i solskenet stannade vi sedan inne i värmen och letade damm:) Det blev en lyckad jakt!
Nu laddar vi för en frisk vecka!






4 kommentarer:

  1. Vi har oxå haft en kalasdag med masssor av sol. Tyvär ganska kallt:-(
    Men eran dag låter underbar!!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Tack för titt och kommentar inne hos mig;-). Nu ska jag se mig om här inne.
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  3. Hihi...kul att höra att det fins fler som saknar sovmorgon ibland :). Vilken inspirerande blogg och alla dessa fina bilder! Tror bestämt jag sparar dig på min lista :)
    På återseende!
    / Hilla

    SvaraRadera
  4. Jag letade också efter sånt där i går, hade med en lyckad jakt. Kanske fler gubbar skulle jaga detta så att de får lite mer jaktlycka. Annars ser jag mest positiva saker med att solen börjat komma fram.

    SvaraRadera

Jag blir jätte glad att Du skriver en kommentar till inlägget. (Om du inte har ett google konto så kan du välja namn/webbadress och fylla i ditt namn istället.)