tisdag 23 november 2010

Så var det dags igen!

Så var det tisdag igen och snöstorm igen! Nästan 25 cm snö har vi och i drivorna är det ännu mer.

Gårdagens snögubbe har fått lite mer snö på sig nu.

Vintern har kommit så tidigt så vissa saker som inte direkt hör vintern till fortfarande är framme.


Mitt i snöstormen kommer huset mitt över vägen. När den stora lastbilen som kom med alla väggemelent till övervåningen och takstolarna var färdig och skulle åka hände det inte mycket. Den stod där den stod! Efter mycket skottning och grus kom den iväg. Vi har underhållning!

Julkänslorna kommer med stormsteg;) ha ha. Hoppas snön får vara kvar över advent, gärna ännu längre.
Ha det bra i vinterrusket!

2 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt! Här har det inte kommit så mkt än så länge...det blåser mest.
    Och jag lovar - julkänslorna kommer även utan snö, det finns så mkt fint juljox att köpa!!

    SvaraRadera
  2. Åhh visst är de mysigt med snö!! Och julkänslorna kommer verkligen fram nu! Tror jag ska börja ställa fram mina stjärnor idag;-)!!
    Ha en mysig dag!
    Kram K

    SvaraRadera

Jag blir jätte glad att Du skriver en kommentar till inlägget. (Om du inte har ett google konto så kan du välja namn/webbadress och fylla i ditt namn istället.)