måndag 19 september 2011

Ja ja.....

........då var det min tur nu då.... halsfluss. Nu har det snart gått igenom hela familjen:(

Med posten idag låg en paketavi, det piggar ju alltid upp:) Hämtade medicin och paket och fort hem och öppna.



Det är klart att man måste gå med i bokklubben när man får såhär fina skålar, swedish grace. Och jag fick ju faktiskt en trädgårdsbok och en kokbok också.
Kan behöva inspiration på båda områdena.


Under en ganska lång tid har jag inte kunnat kommentera era inlägg, om ni bloggar med blogger. (har endast fungerat som anonym) När om dagen fungerade det på jobbet men fortfarande inte hemma. Får ta hjälp av den tekniske maken att rätta till detta. Hoppas det snart är ordnat.

2 kommentarer:

  1. Väldigt vackra skålar! Krya på dig!
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  2. Jag har problem med vissa enstaka bloggar. Från Bloglovin blir sidorna helt tomma när man vill kommentera. Jätte skumt!

    SvaraRadera

Jag blir jätte glad att Du skriver en kommentar till inlägget. (Om du inte har ett google konto så kan du välja namn/webbadress och fylla i ditt namn istället.)