tisdag 15 mars 2011

Vintertecken:-)

Bilden är lånad från skistar.com

Vi drar till fjällen......... denna gång till Lindvallen.
Vi hade verkligen en helt underbar semester
Med tanke på alla baciller som vi brottades med innan
vi åkte gick det över förväntan:)
Det kändes lite galet att åka till vintern
när vi längtar efter våren så mycket , men men..


Vår mysiga lilla stuga!
Bastun blev en favorit som användes varje kväll.

Det kunde inte vara mer barnvänligt än det var i Lindvallen.
När vi var på restaurang fick barnen gå på nalleskattjakt när de ätit
färdigt, då fick vi några minuter att äta i lugn och ro. Det kallar
jag service!


Redo för backen!



Tänk vad fort barnen lär sig. Efter bara någon dag
gick både åkning och liftar superbra.




Jag VILL göra samma som alla andra.
Rör mig inte jag kan SJÄLV.
(Det ska börjas i tid!)


Stuga är nu bokad inför nästa vinter:)





5 kommentarer:

  1. Om ni behöver barnvakt/medåkare så finns det frivilliga.. /F

    SvaraRadera
  2. Hej
    Ja man är allt lite knasig som drar till vintern när man längtar till våren. Vi ska åka skidor i slutet av mars, hoppas på sol och vår där också då!
    Ha det!

    SvaraRadera
  3. Vi var uppe i Sälen i julas och blev också mycket förtjusta i Lindvallen...

    Hade inte haft något emot att åka dit en sväng igen, typ nu :-)

    SvaraRadera
  4. Härligt! Längtar tills det är vår tur :-)
    Åka skidor på våren är det bästa, långa ljusa dagar och förhoppningsvis inte så kallt.

    Här hemma har jag sett knoppar i marken, troligen någon lökväxt jag inte minns att jag satte :-)

    Kram, Lena.

    SvaraRadera
  5. Ser härligt ut! Vi har vår skidresa framför oss, och visst känns det som att man fått nog av snö för i år. Men det ska ändå bli grymt mysigt att komma iväg och bara umgås, inga flyttlådor så långt ögat kan nå förhoppningsvis!:)
    Kram Jennie

    SvaraRadera

Jag blir jätte glad att Du skriver en kommentar till inlägget. (Om du inte har ett google konto så kan du välja namn/webbadress och fylla i ditt namn istället.)