söndag 9 januari 2011

Sista dagen på julovet!

Äntligen! Nu har vi fått andra paketet med kameraladdare och denna gång var det den rätta. Så nu har vi kamera igen, även om det inte är den kameran jag vill ha, men men ...

Jullovets sista dag passade vi på att åka skridskor. Träning ger färdigheter.







Sitter här med en känsla av både hopp och förtvivlan. Tänk att ledigheten redan är slut. Börajde min ledighet med vab så jag har varit hemma i tre veckor. Förstår inte att tiden kan gå så fort. Ska bli lite skönt att komma in i rutinerna igen men det är långt till sommaren....:(

2 kommentarer:

  1. Visst är det skönt att vara tillbaka till jobbet men med en "Ox period" framför oss är det lite små deprimerande att lämna de lediga dagarna bakom oss.

    SvaraRadera
  2. Härligt att rätt laddare kom.
    Vår familj firade sista dagen på lovet med slalom i Isaberg, Hestra. Fast inte jag då eftersom jag fortfarande kurerar mig efter lunginflammationen. Men idag var jag tillbaka på jobbet. Rätt skönt ändå. Och ändå inte. Jag förstår precis vad du menar.
    Kram Jennie

    SvaraRadera

Jag blir jätte glad att Du skriver en kommentar till inlägget. (Om du inte har ett google konto så kan du välja namn/webbadress och fylla i ditt namn istället.)