torsdag 21 april 2011

Påsklov

Igår började vårt påsklov. Jag började min veckas ledighet med att skicka in min högskoleuppgift, så nu ÄR jag ledig!


På kvällen satt och och minstingen (som råkade somna när jag lagade mat och var därför väldigt pigg!)bänkade framför finalen av Sveriges mästerkock.

Vi festade på kex, brieost och rabarbermarmelad med vanilj. Vad gör man inte för att komma i rätt stämning;) Idag köpte vi kokboken. Ska sätta mig i soffan och ta mig en titt i den.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll:)




1 kommentar:

  1. Åh vilka härligt våriga bilder på ert vackra hus i headern!
    Kram Jennie

    SvaraRadera

Jag blir jätte glad att Du skriver en kommentar till inlägget. (Om du inte har ett google konto så kan du välja namn/webbadress och fylla i ditt namn istället.)