söndag 29 augusti 2010

Oj vad tiden går......

Det är alltid roligt med före och efter bilden när man grejar, tyvärr brukar vi alltid glömma det och komma på det halvvägs. Jag tittade lite på gamla bilder och hittade då denna, den kan man verkligen kalla "halvvägs". Syftet med mitt letande var att se vad som hänt på ett år. Här kommer resultatet:



Augusti 2009



Augusti 2010



Ganska mycket:) På den första bilden tycker jag huset ser lite spöklikt ut!
Det är nog bra att göra en återblick då och då för att verkligen se hur mycket som händer.

1 kommentar:

  1. Före och efter bilder är ritkigt roligt. Jag brukar puffa min man att kolla på bloggen från förr o nu och jämföra. Bra egotripp för honom o så får han lite extra energi att fortsätta snickra.
    Ni har verkligen hunnit många saker mellan de tvåbilder du visar. Blir så fint!

    SvaraRadera

Jag blir jätte glad att Du skriver en kommentar till inlägget. (Om du inte har ett google konto så kan du välja namn/webbadress och fylla i ditt namn istället.)